1. Rapolas žaidžia gyvūnų figūromis. Gyvūnai turi judėti
rodyklėmis nurodytomis kryptimis. Kurie gyvūnai pasieks
namelius?
Paspauskite ant paveikslėlio norėdami jį padidinti.
2. Sąsiuvinyje nupieškite piešinį pagal komandų seką. Rodyklė rodo, kokia kryptimi piešti, o skaičius – per kiek langelių.
Paspauskite ant paveikslėlio norėdami jį padidinti.
3. Su klasės draugu pasirinkite po piešinį ir sąsiuvinyje užrašykite
komandomis, kaip jį piešti. Galite pasiremti antros
užduoties pavyzdžiu.
Paspauskite ant paveikslėlio norėdami jį padidinti.
4. Rapolas pirmą kartą gamins salotas visai šeimai. Kortelėse surašytos ir paveikslėliuose nupieštos komandos, ką reikia daryti. Išvardykite šias komandas iš eilės.
Paspauskite ant paveikslėlio norėdami jį padidinti.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.GeraiPrivatumo taisyklės